Priorytet IX

Czy na etapie aplikowania o środki PO KL muszą już być określone cele, rezultaty i działania projektu?

Co oznacza, że programy rozwojowe szkół i placówek oświatowych przyczyniają się do jakościowych zmian w funkcjonowaniu szkoły/placówki oświatowej i/lub rozszerzenia ich oferty edukacyjnej?

Co należy rozumieć pod pojęciem kompleksowej odpowiedzi na zdiagnozowane potrzeby dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze danej szkoły/placówki oświatowej i jej uczniów?

Czy partnerem w realizacji projektu w ramach Działania 6.3 i 9.5 może być np. koło gospodyń wiejskich, ochotnicza straż pożarna, grupa parafialna, szkolne koła zainteresowań, itp.?

Czy sołectwo może być partnerem w realizacji projektu w ramach Działania 6.3 i 9.5

Czy ośrodki przedszkolne dofinansowane z MEN muszą być zarejestrowane jako inna forma edukacji przedszkolnej? Czy fundusze unijne można uzyskać także na placówki będące poza systemem edukacji?

Czy będą zmienione wskaźniki dotyczące ośrodków przedszkolnych?

Czy w ramach działania 9.1.1 czyli wyrównywanie szans edukacyjnych można za fundusze unijne finansować szkolenia nauczycielek ośrodków przedszkolnych?

Jak wygląda sytuacja praw autorskich w odniesieniu do materiałów szkoleniowych udostępnionych w formie e-larningu powstałych w ramach projektu?

W jaki sposób w Działaniu 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty należy finansować studia (podyplomowe, uzupełniające itp.) oraz kursy językowe? Czy środki na ten cel mają być przekazywane beneficjentom ostatecznym, czy bezpośrednio placówce, w której realizowane jest kształcenie?

Strona 5 z 7 stron ‹ Pierwsza  < 3 4 5 6 7 >