WUP.XVA.322.179.ASzu.2020 SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA na system do wideokonferencji
Uwaga: przedłużono termin składania wstępnych kalkulacji cenowych:
Kalkulację cenową proszę kierować na adres mailowy: przetargi@wup.pl, do dnia 9 listopada 2020 r.
SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA (KALKULACJA CENOWA)
W imieniu Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, w celu rozeznania cen rynkowych na zakup Systemu do wideokonferencji zwracamy się prośbą o przesłanie kalkulacji cenowej poniższego przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
Systemy do wideokonferencji obsługiwane przez aplikacje takie jak zoom us składający się z elementów:
1. Kamera o parametrach nie gorszych niż:
Wymagania systemowe
Windows® 7 lub nowszy, macOS 10.10 lub nowszy
Zgodność
Połączenie USB typu „plug and play”
Dane techniczne
Połączenia wideo 1080p Full HD (w rozdzielczości do 1920 × 1080 pikseli przy 30 lub 60 kl./s)
Pole widzenia:
Po przekątnej: 90°
Poziomo: 82,1°
Pionowo: 52,2°
Cyfrowe powiększenie 5× w rozdzielczości Full HD
Automatyczne ustawianie ostrości
Technologia pozwalająca uzyskać wyraźny obraz w różnych warunkach oświetleniowych, od słabego oświetlenia po bezpośrednie światło słoneczne
Elementy sterujące obrazem w opcjonalnej aplikacji z ustawieniami kamery do sterowania przesuwaniem, pochylaniem i powiększaniem
Wbudowane podwójne mikrofony wielokierunkowe z funkcją automatycznej redukcji zakłóceń
Obsługa wielu typów połączeń, w tym USB 2.0 typu A oraz USB 3.0 typu A i C
2. Monitor o parametrach nie gorszych niż:
Rozmiar ekranu min 65”, max 75”
Rozdzielczość natywna 3 840 x 2 160 (UHD)
Jasność (typ.): 400 nitów
Kąt widzenia (poziom x pion) 178 x 178
Czas reakcji max. 8 ms (szary do szarego)
Wejście HDMI (3, HDCP 2.2 / 1.4), USB 2.0
3. Kamera stała o parametrach nie gorszych niż:
Połączenia wideo 1080p Full HD (w rozdzielczości do 1920 × 1080 pikseli przy 30 lub 60 kl./s)
Automatyczne ustawianie ostrości
Technologia pozwalająca uzyskać wyraźny obraz w różnych warunkach oświetleniowych, od słabego oświetlenia po bezpośrednie światło słoneczne
Obszar widzialny musi obejmować min 80% pomieszczenie.
Umiejscowienie – sufit, na wysięgniku (elementy zasłaniające widoczność pod samym sufitem)
4. Kamera obrotowa o parametrach nie gorszych niż:
Połączenia wideo 1080p Full HD (w rozdzielczości do 1920 × 1080 pikseli przy 30 lub 60 kl./s)
Automatyczne ustawianie ostrości
Technologia pozwalająca uzyskać wyraźny obraz w różnych warunkach oświetleniowych, od słabego oświetlenia po bezpośrednie światło słoneczne.
Kamera musi pokazywać daną osobę mówiącą w zaprogramowanym pulpicie.
Umiejscowienie – sufit, na wysięgniku (elementy zasłaniające widoczność pod samym sufitem) ewentualnie narożnik ściany.
5. Mikrofony zbierające
Umiejscowione tak aby można było usłyszeć każdą osobę w sali.
6. Procesor kamer
Obsługujący kamerę stała i obrotową.
Automatyczne przełączenie na kamerę stałą, jeżeli nie jest włączony żaden pulpit.
Automatyczne przełączanie mikrofonów (zbierające/pulpit).
Przesyłanie strumienia a/v do systemów Windows® 7 lub nowszy, macOS 10.10 lub nowszy
W pomieszczeniach 106 i 134 należy zainstalować kamerę z punktu 1 oraz monitor z punktu 2. Całość należy połączyć kablowo z komputerem znajdującym się w danym pomieszczeniu. Umiejscowienie kamery oraz monitora musi być uzgodnione z osobą zajmującą dane pomieszczenie.
W pomieszczeniu 105 należy zainstalować kamerę z punktu 1 i podłączyć ją do komputera znajdującego się w tym pomieszczeniu.
W pomieszczeniu 127 (sala konferencyjna) należy zainstalować kamery z punktu 3 i 4. Mikrofony i procesor z punktów 5 i 6. System należy skonfigurować aby działał z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą. Zamawiający posiada system do prowadzenia debaty za pomocą bezprzewodowych pulpitów Mentor HT-2288d.
Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie ze sztuką. Kable muszą być pochowane w korytkach lub innych systemach zabudowy.
Pomieszczenie 134 ma 36 m2, nasłonecznione z dwóch stron, osoba prowadząca konferencje siedzi czasami w świetle okna a czasami przy ścianie.
Pomieszczenia 105 i 106 mają ok 16 m2, nasłonecznione z jednej strony, osoba prowadząca konferencje siedzi w świetle okna.
Pomieszczenie 127 ma 89 m2, nasłonecznione z dwóch stron, osoba prowadząca konferencje porusza się po pomieszczeniu lub siedzi przy stole konferencyjnym umieszczonym w przedziale 1/3-2/3 długości Sali konferencyjnej.
Wymagana wizja lokalna w celu doboru odpowiednich urządzeń oraz tras kablowych.
Termin realizacji do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Kalkulacja musi zawierać: koszt brutto oraz wartość netto
Planowany termin realizacji zamówienia: listopad 2020 r.
Kalkulację cenową proszę kierować na adres mailowy: przetargi@wup.pl, do dnia 3 listopada 2020 r.
Zaznaczam, iż rozeznanie cenowe stanowi element analizy rynku i nie jest zamówieniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a otrzymane od Państwa oferty nie powodują żadnych zobowiązań.
Państwa kalkulacja stanowi istotny element wpływający na czynności przygotowawcze przedmiotowego postępowania, dlatego też zachęcam do złożenia kalkulacji.